Barbarian Rage: Difference between revisions
No edit summary |
No edit summary |
||
Line 11: | Line 11: | ||
|Rage Effect on Self 1 | |Rage Effect on Self 1 | ||
|AB bonus | |AB bonus | ||
| | | colspan="4" align="center" - |Rage modifier | ||
|Rage modifier | |||
|- | |- | ||
|Rage Effect on Self 2 | |Rage Effect on Self 2 | ||
Line 70: | Line 67: | ||
<nowiki>*</nowiki>Shield AC = (Rage modifier -PM_LVL) *2 работает при соблюдении условий: | <nowiki>*</nowiki>Shield AC = (Rage modifier -PM_LVL) *2 работает при соблюдении условий: | ||
# персонаж не использует щит | #персонаж не использует щит | ||
# отсутствуют уровни класса [[Monk]] | #отсутствуют уровни класса [[Monk]] |
Revision as of 13:32, 29 December 2023
Rage modifer = 1+Barbarian_LVL/20 +1 per Mighty Rage + 1 per Terrifying Rage + 1 per Thundering Rage
Bonus | Effect Type | Mighty Rage | Confusion Rage | Murderer Rage | Fearless Rage |
Rage Effect on Self 1 | AB bonus | Rage modifier | |||
Rage Effect on Self 2 | Damage bonus | Rage modifier d10 magic | Rage modifier d10 cold | Rage modifier d10 fire | Rage modifier d10 negative |
Rage Effect on Self 3 | Ability bonus | Str, Dex, Con | |||
Rage Effect on Self 4 | Saving throw bonus | Rage modifier Fort save | - | - | Rage modifier Will save |
Rage Effect on Self 5* | AC bonus | - | - | - | Shield AC = (Rage modifier -PM_LVL) *2 |
Rage Duration | Rage modifier *Con_Mod rounds | ||||
Rage Pulse DC | Will save against Pulse | Rage modifier +Char_LVL/2 -PM_LVL +Intimidate/5 +Fame Rage DC Bonus | |||
Rage Pulse Effect on Hostile | Decreases depend on Rage | Rage modifer Discipline and Concentration | Rage modifer Will save | Rage modifer Fort save | Rage modifer Reflex save |
Rage Pulse Effect Duration on Hostile | Rage modifier -2 rounds | ||||
Rage Pulse Freqency | 5 rounds - Fame Rage Frequency Bonus | ||||
Rage Defy Death Effect on Self | Пока активна ярость и персонаж получает фатальный урон, срабатывает режим бессмертия, а так же активируется иммунитет к PWK на период
Rage modifier раундов. Следующий режим бессмертия возможен через 5 минут после окончания предыдущего. |
*Shield AC = (Rage modifier -PM_LVL) *2 работает при соблюдении условий:
- персонаж не использует щит
- отсутствуют уровни класса Monk