Items: Difference between revisions

From Cormyrean Prophecies
Line 12: Line 12:


=== Оружие (Weapon) ===
=== Оружие (Weapon) ===
* Newbie Weapon - это оружие с чуть более высоким уроном, чем можно скрафтить, а так же оно не нуждается в постоянном обновлении Greater Magic Weapon, уже присутствует бонус +5.
* Newbie Weapon - +5 enchantment, 1d10 electrical, from 2d4 to 3d4 physical, none OnHit effects.
* Advanced Weapon - это оружие с существенно более высоким уроном (в т.ч. увеличен урон от критического удара), чем Newbie Weapon, уже присутствует бонус +6, оно так же наделено свойством Keen.
* Advanced Weapon - +6 enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 2d8 electrical, from 2d8 to 2d12 physical, mostly have one OnHit effect.
* Magic Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 3 elemental damage types, mostly have two OnHit effects.
* Magic Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d8 to 2d12 electrical, from 2d4 to 2d10 acid, from 2d6 to 2d10 sonic, mostly have two OnHit effects.
* Brutal Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 2d6 positive, from 2d4 to 2d10 electrical, from 2d8 to 2d12 physical, mostly have none OnHit effects.
* Brutal Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 2d6 positive, from 2d4 to 2d10 electrical, from 2d8 to 2d12 physical, mostly have none OnHit effects.
* Deadly Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d6 to 2d12 positive, from 2d8 to 2d12 electrical, 2d12 physical, mostly have two OnHit effects.
* Deadly Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d6 to 2d12 positive, from 2d8 to 2d12 electrical, 2d12 physical, mostly have two OnHit effects.
* Artifact Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d10 to 2d12 positive, from 2d6 to 2d12 divine, from 2d6 to 2d12 physical, mostly have two OnHit effects, vampiric regeneration, discipline bonus.
* Artifact Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d10 to 2d12 positive, from 2d6 to 2d12 divine, from 2d6 to 2d12 physical, mostly have two OnHit effects, vampiric regeneration, discipline bonus.

Revision as of 22:43, 30 December 2017

По этой ссылке собраны описания игровых предметов, которые можно найти у боссов

Крафт

Созданный игроком (крафченный) - это самые слабые вещи, слабее их только купленные в магазине.

Защитные предметы (Equipment)

  • Newbie Equipment - с этими предметами можно получить максимальные бонусы к двух характеристикам и сопоставимый с обкастом бонус к AC (+5, +6, +7). Присутствуют незначительные бонусы к количеству слотов заклинаний. Hast. Возможность кастовать с предметов некоторые защитные спеллы в очень ограниченном количестве.
  • Lesser Set Equipment - с этими предметами можно получить максимальный бонус ко всем характеристикам, почти максимальный бонус к AC (кроме ботинок и щитов), значительный бонус к скиллам и спасброскам. Присутствуют существенные бонусы к количеству слотов заклинаний. Hast. Возможность кастовать с предметов все необходимые защитные спеллы в умеренном количестве.
  • Greater Set Equipment - с этими предметами можно получить максимальный бонус ко всем характеристикам, максимальный бонус к AC, максимальный бонус к скиллам и спасброскам, максимальные бонусы к количеству слотов заклинаний. Hast. Возможность кастовать с предметов все необходимые защитные спеллы в большом количестве.

Оружие (Weapon)

  • Newbie Weapon - +5 enchantment, 1d10 electrical, from 2d4 to 3d4 physical, none OnHit effects.
  • Advanced Weapon - +6 enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 2d8 electrical, from 2d8 to 2d12 physical, mostly have one OnHit effect.
  • Magic Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d8 to 2d12 electrical, from 2d4 to 2d10 acid, from 2d6 to 2d10 sonic, mostly have two OnHit effects.
  • Brutal Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 2d6 positive, from 2d4 to 2d10 electrical, from 2d8 to 2d12 physical, mostly have none OnHit effects.
  • Deadly Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d6 to 2d12 positive, from 2d8 to 2d12 electrical, 2d12 physical, mostly have two OnHit effects.
  • Artifact Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d10 to 2d12 positive, from 2d6 to 2d12 divine, from 2d6 to 2d12 physical, mostly have two OnHit effects, vampiric regeneration, discipline bonus.