Editing Items
The edit can be undone. Please check the comparison below to verify that this is what you want to do, and then publish the changes below to finish undoing the edit.
Latest revision | Your text | ||
Line 1: | Line 1: | ||
=== | === По этой [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1w89nFPkxDGSUFMzUqhmEIRi178ehGjcc0ffauC8omzo/edit?usp=sharing ссылке] собраны описания игровых предметов, которые можно найти у боссов === | ||
=== | === Крафт === | ||
Созданный игроком (крафченный) - это самые слабые вещи, слабее их только купленные в магазине. | |||
===Equipment=== | === Защитные предметы (Equipment) === | ||
* Newbie Equipment - с этими предметами можно получить максимальные бонусы к двух характеристикам и сопоставимый с обкастом бонус к AC (+5, +6, +7). Присутствуют незначительные бонусы к количеству слотов заклинаний. Hast. Возможность кастовать с предметов некоторые защитные спеллы в очень ограниченном количестве. | |||
* | * Lesser Set Equipment - с этими предметами можно получить максимальный бонус ко всем характеристикам, почти максимальный бонус к AC (кроме ботинок и щитов), значительный бонус к [[Скиллы|скиллам]] и спасброскам. Присутствуют существенные бонусы к количеству слотов заклинаний. Hast. Возможность кастовать с предметов все необходимые защитные спеллы в умеренном количестве. | ||
* | * Greater Set Equipment - с этими предметами можно получить максимальный бонус ко всем характеристикам, максимальный бонус к AC, максимальный бонус к [[Скиллы|скиллам]] и спасброскам, максимальные бонусы к количеству слотов заклинаний. Hast. Возможность кастовать с предметов все необходимые защитные спеллы в большом количестве. | ||
=== Оружие (Weapon) === | |||
* Newbie Weapon - +5 enchantment, 1d10 electrical, from 2d4 to 3d4 physical, none OnHit effects. | |||
===Weapon=== | * Advanced Weapon - +6 enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 2d8 electrical, from 2d8 to 2d12 physical, mostly have one OnHit effect. | ||
* Magic Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d8 to 2d12 electrical, from 2d4 to 2d10 acid, from 2d6 to 2d10 sonic, mostly have two OnHit effects. | |||
*Newbie Weapon - +5 enchantment, 1d10 electrical, from 2d4 to 3d4 physical, none OnHit effects. | * Brutal Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 2d6 positive, from 2d4 to 2d10 electrical, from 2d8 to 2d12 physical, mostly have none OnHit effects. | ||
*Advanced Weapon - +6 enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 2d8 electrical, from 2d8 to 2d12 physical, mostly have one OnHit effect. | * Deadly Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d6 to 2d12 positive, from 2d8 to 2d12 electrical, 2d12 physical, mostly have two OnHit effects. | ||
*Magic Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d8 to 2d12 electrical, from 2d4 to 2d10 acid, from 2d6 to 2d10 sonic, mostly have two OnHit effects. | * Artifact Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d10 to 2d12 positive, from 2d6 to 2d12 divine, from 2d6 to 2d12 physical, mostly have two OnHit effects, vampiric regeneration, discipline bonus. | ||
*Brutal Weapon - +8(+9) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, 2d6 positive, from 2d4 to 2d10 electrical, from 2d8 to 2d12 physical, mostly have none OnHit effects. | |||
*Deadly Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d6 to 2d12 positive, from 2d8 to 2d12 electrical, 2d12 physical, mostly have two OnHit effects. | |||
*Artifact Weapon - +8(+10) enchantment, Keen, 2d12 Massive Critical, from 2d10 to 2d12 positive, from 2d6 to 2d12 divine, from 2d6 to 2d12 physical, mostly have two OnHit effects, vampiric regeneration, discipline bonus. |